Jawatan Kosong FELCRA

Jawatan Kosong FELCRA 2017. Jawatan kosong telah dibuka di FELCRA berhad dan mengalu-alukan rakyat Malaysia untuk memohon.

Jawatan Kosong FELCRA



Tawaran untuk memohon jawatan kosong ini telahpun dibuka untuk sesi ambilan tahun 2017 bagi warganegara Malaysia yang berkelayakan dan bermotivasi. Pastikan anda baca syarat yang dikehendaki dengan teliti sebelum apply jawatan kosong 2017 terkini ini.


Jawatan Kosong Yang Ditawarkan:


- EKSEKUTIF (KESETIAUSAHAAN)

Gaji : Lumayan & Berpatutan
Tarikh tutup : 31 Januari 2017
Lokasi : Kuala Lumpur
Sektor : Berkanun

Cara Untuk Memohon : (Borang Permohonan Dibawah Ini)



Permohonan mestilah lengkap dan tidak ada unsur penipuan. Hanya yang disenarai pendek sahaja akan dipanggil. Jika tiada sebarang panggilan untuk temuduga selepas 3 BULAN permohonan , anda dianggap TIDAK BERJAYA.

1. Dapatkan borang permohonan anda di laman web www.felcra.com.my ataupun boleh ambil di Ibu Pejabat FELCRA Berhad, Wisma FELCRA, Lot PT 4780, Jalan Rejang, Setapak Jaya, Peti Surat 11254, 50772 Kuala Lumpur. (Cawangan Pengurusan Sumber Manusia Aras 4)

2. Permohonan perlu disertakan ‘resume’, 1 salinan kad pengenalan, salinan sijil dan lain-lain dokumen sokongan yang telah disahkan, berserta 1 keping gambar berukuran pasport dan dialamatkan kepada:

Ketua Pegawai Eksekutif FELCRA Berhad,
Ibu Pejabat FELCRA Berhad,
Wisma FELCRA, Lot PT 4780, Jalan Rejang,
Setapak Jaya, Peti Surat 11254,
50772 Kuala Lumpur.

Syarat & Borang Rujukan Klik Sini.

Semoga berjaya dalam permohonan anda. Share di Facebook, Whatsapp dan Telegram Anda jika ada kenalan atau rakan-rakan anda yang turut sama berminat untuk mohon kerja kosong ini.

0 comment... add one now