Jawatan Kosong Puspakom

Jawatan Kosong Puspakom ok? Permohonan jawatan kosong di Puspakom telahpun dibuka kepada anda semua untuk sesi ambilan Tahun 2017.
Jawatan Kosong Puspakom

Puspakom mengalu-alukan calon lelaki dan wanita yang berdedikasi serta berkomitmen tinggi untuk menjadi sebahagian daripada syarikat mereka. Pastikan calon-calon yang ingin memohon membaca dengan teliti setiap syarat yang dikenakan sebelum memohon jawatan kosong kerajaan ini.



Jawatan Kosong Yang Ditawarkan:


1. Pemeriksa Kenderaan (30 Kekosongan - Tetap)

Lokasi : Pelbagai Negara
Sektor : Swasta
Tarikh Tutup : 27 Januari 2017
Gaji : Lumayan


Cara Untuk Memohon : 



Permohonan yang dihantar adalah SULIT. Pastikan setiap maklumat peribadi yang diberikan adalah betul dan tepat.Puspakom akan memanggil calon yang layak & disenaraikan pendek sahaja. Jika anda tidak menerima sebarang maklumbalas 3 BULAN selepas permohonan jawatan kosong terkini ini, bermakna status permohonan anda TIDAK BERJAYA.



1. Kepada para pemohon , anda dinasihatkan supaya ikuti syarat-syarat dan cara yang telah dinyatakan didalam poster diatas.

2. Setiap permohonan perlulah dihantar ke recruitment.puspakom@gmail.com

3. Pastikan detail yang diberi adalah betul dan lengkap , jika terdapat sebarang kesilapan mahukan penipuan , Permohonan anda akan ditolak dengan serta merta.

Sila share di whatsapp, Facebook, Twitter dan Telegram supaya ramai lagi yang dapat memohon jawatan kosong ini.

0 comment... add one now