Jawatan Kosong PERKESO

Jawatan Kosong PEKESO terkini. Jawatan kosong di Perkeso telah pun dibuka kepada rakyat Malaysia yang berumur tidak kurang daripada 18 tahun dan ke atas.


Tawaran untuk memohon jawatan kosong ini telahpun dibuka kepada mereka yang berminat bekerja bersama Puspakom .Pastikan anda baca syarat yang dikehendaki dengan teliti sebelum apply jawatan kosong 2017 terkini ini.



Jawatan Kosong Yang Ditawarkan:


1. PENGURUS KES GRED 2
2. PENOLONG PENGURUS KES GRED 19
3. PENYIMPAN AKAUN GRED 12
4. PEGAWAI KERANI GRED 12
5. PEMBANTU OPERASI GRED 9
6. PEGAWAI EKSEKUTIF GRED 19
7. PEGAWAI PENGURUSAN GRED 23
8. JURURAWAT GRED 23
9. PENOLONG JURUPULIH GRED 12
10. PEMBANTU AM PEJABAT GRED 6


Tarikh Tutup permohonan : 29 Mac 2017

Lokasi : Seluruh Malaysia

Sektor : Kerajaan




Cara- Cara Memohon: (Klik Borang Permohonan Di Bawah)


1. Pemohon dikehendaki mengemukakan permohonan SECARA ATAS TALIAN (ONLINE) melalui Laman Sesawang http://hr.perkeso.gov.my/ dengan merujuk syarat-syarat kelayakan seperti pada ruang iklan kekosongan jawatan di laman berkenaan.

2. Tarikh Tutup Iklan : 29 Mac 2017. 

3. Download Borang disini.

4. Calon-calon yang disenarai pendek akan dihubungi untuk melengkapkan Ujian Psikologi secara atas talian (online) dan hanya calon–calon yang layak selepas tapisan sahaja akan dihubungi untuk proses temuduga. 

5. Permohonan yang tidak menerima sebarang jawapan selepas (6) bulan dari tutup iklan hendaklah menganggap permohonan mereka tidak berjaya. Tiada makluman bersurat akan dikeluarkan oleh pihak PERKESO bagi permohonan yang tidak berjaya. 


*Nota : 

Sila rujuk maklumat lanjut lanjut berkaitan syarat-syarat kelayakan jawatan di Laman Sesawang http://hr.perkeso.gov.my/


Semoga berjaya dalam permohonan anda. Share di Facebook, Whatsapp dan Telegram Anda jika ada kenalan atau rakan-rakan anda yang turut sama berminat untuk memohon jawatan kosong kerajaan ini.

0 comment... add one now