Jawatan Kosong Bank Pembangunan Malaysia Berhad (BPMB)

Jawatan Kosong Bank Pembangunan Malaysia Berhad (BPMB) ok? Permohonan kekosongan Jawatan Kosong di Bank Pembangunan Malaysia Berhad (BPMB) telah dibuka kepada seluruh warganegara Malaysia yang berminat.

Mengenai Bank Pembangunan Malaysia Berhad :

Bank Pembangunan Malaysia Berhad (BPMB) juga dikenali sebagai Malaysia Development Bank adalah sebuah institusi kewangan pembangunan (DFI) yang dimiliki oleh Kerajaan Malaysia melalui Menteri Kewangan Diperbadankan BPMB diberi mandat untuk menyediakan medium untuk pembiayaan jangka panjang kepada industri berintensifkan modal, termasuk projek-projek infrastruktur, maritim, teknologi dan sektor minyak dan gas. 



Selain penyediaan pembiayaan kepada sektor-sektor ini, BPMB juga mempunyai pelaburan strategik melalui anak-anak syarikatnya, Global Maritime Ventures Berhad (GMV) dan Pembangunan Leasing Corporation Sdn. Bhd (PLC). Dengan aset terkumpul bernilai lebih daripada RM30 bilion, Kumpulan BPMB kedudukan yang baik untuk memenuhi keperluan pembiayaan dan pembangunan perniagaan usahawan Malaysia dalam sektor keutamaan.

BPMB kedudukan yang baik untuk membantu membangunkan negara dan juga kerjaya anda. Kami percaya dalam mengukuhkan modal insan dan menghargai tenaga kerja kami sebagai enjin yang mendorong pertumbuhan dan pengembangan syarikat kami.




Permohonan adalah dipelawa untuk warganegara Malaysia yang berumur tidak kurang daripada 18 tahun tertakluk keada pada tarikh tutup iklan jawatan serta berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong terkini di Bank Pembangunan Malaysia Berhad (BPMB).

Langkah-Langkah Permohonan Jawatan


1. Calon yang berminat, hendaklah menghantar maklumat permohonan secara terperinci merangkumi resume anda serta pengalaman bekerja yang lepas sekiranya diminta.

2. Syarat-syarat untuk permohonan jawatan kosong ini haruslah dirujuk di laman web rasmi (sila rujuk link di bawah untuk memohon)

3. Pilih jawatan yang bersesuainya dengan kelulusan anda di senarai kekosongan jawatan

4. Anda hendaklah menghantar resume yang lengkap pada link permohonan dibawah.

=====


Gaji : Gaji RM1,215 - RM7,318

Tarikh Tutup : 4 Jun 2017


Cara Untuk Memohon : (Permohonan Di Bawah)


Borang Permohonan : Permohonan Jawatan di BPMB


Sila share di facebook , twitter dan whatsapp supaya semua orang akan mendapat manfaatnya. Terima kasih dan selamat mencuba.

0 comment... add one now