Jawatan Kosong Prasarana Malaysia Berhad

Jawatan Kosong Prasarana Malaysia Berhad ok? Permohonan kekosongan Jawatan Kosong Prasarana Malaysia Berhad telah dibuka kepada seluruh warganegara Malaysia yang berminat.

Mengenai Prasarana Malaysia Berhad :

Prasarana Malaysia Berhad atau Prasarana merupakan pengendali perkhidmatan pengangkutan awam yang terbesar di Malaysia. Ditubuhkan pada tahun 1998 dan mula beroperasi sejak tahun 2002, Prasarana adalah pemilik aset dan pengendali dua rangkaian LRT negara dan Monorel KL, sebagai tambahan kepada perkhidmatan bas Rapid KL, Rapid Penang, Rapid Kuantan serta Rapid Transit Bas - Sunway Line (BRT - Sunway Line), perkhidmatan yang pertama di Malaysia sepenuhnya elektrik bas dan Transit pertama tinggi sepenuhnya Bus Rapid di Asia Tenggara.

Dalam usaha untuk mengubah perkhidmatan pengangkutan awam negara melalui Rapid Rail Sdn Bhd dan Rapid Bus Sdn Bhd, Prasarana juga telah menubuhkan Pengurusan Prasarana Bersepadu dan Engineering Services Sdn Bhd (PERDANA) untuk menyediakan perkhidmatan pengurusan dan perundingan kejuruteraan dan Prasarana Integrated Development Sdn Bhd (PRIDE) untuk melaksanakan projek pembangunan komersil dan berorientasikan transit untuk mengukuhkan lagi prestasi syarikat. 


Prasarana juga telah menubuhkan Prasarana Rail dan Infrastruktur Projects Sdn Bhd (PUJIAN) untuk menguruskan projek-projek infrastruktur utama seperti Projek Sambungan LRT dan LRT3.



Maklumat Kekosongan Jawatan di Prasarana Malaysia Berhad

Permohonan adalah dipelawa untuk warganegara Malaysia yang berumur tidak kurang daripada 18 tahun tertakluk keada pada tarikh tutup iklan jawatan serta berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong terkini di Prasarana.

Langkah-Langkah Permohonan Jawatan


1. Calon yang berminat, hendaklah menghantar maklumat permohonan secara terperinci merangkumi resume anda serta pengalaman bekerja yang lepas sekiranya diminta.

2. Syarat-syarat untuk permohonan jawatan kosong ini haruslah dirujuk di laman web rasmi (sila rujuk link di bawah untuk memohon)

3. Pilih jawatan yang bersesuainya dengan kelulusan anda di senarai kekosongan jawatan

4. Anda hendaklah menghantar resume yang lengkap pada link permohonan dibawah.

=====



Gaji : Gaji RM2,400 / bulan

Tarikh Tutup : 
7 Jun 2017


Cara Untuk Memohon : (Permohonan Di Bawah)
Borang Permohonan : Permohonan Jawatan di Prasarana

Sila share di facebook , twitter dan whatsapp supaya semua orang akan mendapat manfaatnya. Terima kasih dan selamat mencuba.

0 comment... add one now