Jawatan Kosong SL1M Tenaga Nasional Berhad

Jawatan Kosong SL1M Tenaga Nasional Berhad ok? Permohonan kekosongan Jawatan Kosong di SL1M Tenaga Nasional Berhad telah dibuka kepada seluruh warganegara Malaysia yang berminat.

MENGENAI TNB :
Tenaga Nasional Berhad (TNB) Malasia atau didagangkan dengan nama Tenaga Nasional, TENA, adalah sebuah syarikat pembekal elektrik terbesar di Malaysia. Menurut laporan, aset perniagaan TNB dianggarkan berjumlah RM60 billion. Bilangan pelanggannya dikatakan meningkat sehingga 6 juta akaun di Semenanjung Malaysia dan Sabah Sarawak.

Perniagaan terasnya ialah menjana, menghantar dan membahagikan bekalan tenaga elektrik ke seluruh Malaysia. TNB juga adalah pengendali Grid Nasional, yakni talian penghantaran elektrik ke seluruh negara. Talian ini adalah terdiri dari talian 132kV, 275kV dan 500kV.


Warganegara Malaysia yang berkebolehan serta berkelayakan adalah digalakkan untuk mengisi borang jawatan kosong di Tenaga Nasional Berhad (TNB) Malaysia. Senarai dan syarat-syarat permohonan adalah seperti yang dipaparkan di bawah.


Maklumat Kekosongan Jawatan di SL1M TNB

Permohonan adalah dipelawa untuk warganegara Malaysia yang berumur tidak kurang daripada 18 tahun tertakluk keada pada tarikh tutup iklan jawatan serta berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong terkini di SL1M TNB.

Langkah-Langkah Permohonan Jawatan


1. Calon yang berminat, hendaklah menghantar maklumat permohonan secara terperinci merangkumi resume anda serta pengalaman bekerja yang lepas sekiranya diminta.

2. Syarat-syarat untuk permohonan jawatan kosong ini haruslah dirujuk di laman web rasmi (sila rujuk link di bawah untuk memohon)

3. Pilih jawatan yang bersesuainya dengan kelulusan anda di senarai kekosongan jawatan

4. Anda hendaklah menghantar resume yang lengkap pada link permohonan dibawah.

=====


Gaji : Elaun RM1,500 ++ serta Insuran

Tarikh Tutup : 10 Mei 2017


Cara Untuk Memohon : (Permohonan Di Bawah)

Borang Permohonan : Permohonan Jawatan di SL1M Tenaga Nasional Berhad


Sila share di facebook , twitter dan whatsapp supaya semua orang akan mendapat manfaatnya. Terima kasih dan selamat mencuba.

0 comment... add one now