Jawatan Kosong Suruhanjaya Sekuriti Malaysia (SC)

Jawatan Kosong Suruhanjaya Sekuriti Malaysia (SC) ok? Permohonan kekosongan Jawatan Kosong Institut Sukan Negara (ISN) telah dibuka kepada seluruh warganegara Malaysia yang berminat.

Mengenai Suruhanjaya Sekuriti Malaysia (SC) :

Suruhanjaya Sekuriti Malaysia (SC - Security Commission) merupakan badan yang ditubuhkan pada 1 Mac tahun 1993 di bawah bidang Akta Perindustrian Sekuriti 1993, SC adalah badan berkanun biaya secara kendiri dengan kuasa penyiasatan dan kuasa penguatkuasaan. 


SC akan melaporkan kepada Menteri Kewangan dan akaunnya bakal dibentangkan di Parlimen secara tahunan. SC mempunyai banyak fungsi pengawalseliaan.


Maklumat Kekosongan Jawatan di Suruhanjaya Sekuriti Malaysia (SC)

1. Konstabel Polis Bantuan - Min. SPM

Cara Untuk Memohon : (Permohonan Di Bawah)


Untuk Memohon, >> Klik Link <<


Syarat-Syarat :

Semua permohonan jawatan hendaklah dibuat melalui sistem Online Career SC melalui pautan dibawah. Bagi permohonan kali pertama, pemohon perlu mendaftar terlebih dahulu sebelum membuat pengisian maklumat yang diperlukan dalam sistem.

Pemohon disarankan untuk mengemaskini maklumat-maklumat terkini yang diperlukan di dalam sistem ini. Calon yang disenarai pendek sahaja akan dipanggil temuduga.


Sila share di facebook , twitter dan whatsapp supaya semua orang akan mendapat manfaatnya. Terima kasih dan selamat mencuba.

0 comment... add one now