[Terkini] Jawatan Kosong BASF Petronas Chemicals Sdn Bhd

[Terkini] Jawatan Kosong BASF Petronas Chemicals Sdn Bhd Seluruh Negara ok? Permohonan kekosongan Jawatan Kosong BASF Petronas Chemicals telah dibuka kepada seluruh warganegara Malaysia yang berminat.

===

Lihat Juga : Jawatan Kosong PETRONAS Seluruh Negara
Lihat Juga : Permohonan Terbuka Jabatan Bomba dan Penyelamat Ambilan 2017/18

===

Maklumat Kekosongan Jawatan di BASF Petronas Chemicals

Jawatan kosong yang disenaraikan di atas ini, adalah semasa iklan jawatan kosong BASF Petronas Chemicals ini dipublish. Walaubagaimanapun, penyenaraian akan dikemaskini dari masa ke semasa pada halaman rasmi Rigzone (Sistem Pengurusan Pengambilan Atas Talian).

Permohonan adalah dipelawa untuk warganegara Malaysia yang berumur tidak kurang daripada 18 tahun tertakluk keada pada tarikh tutup iklan jawatan serta berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong terkini di BASF Petronas Chemicals.



Langkah-Langkah Permohonan Jawatan :

1. Calon yang berminat, hendaklah menghantar maklumat permohonan secara terperinci merangkumi resume anda serta pengalaman bekerja yang lepas sekiranya diminta.

2. Syarat-syarat untuk permohonan jawatan kosong ini haruslah dirujuk di laman web rasmi (sila rujuk link di bawah untuk memohon)


3. Pilih jawatan serta lokasi yang bersesuainya dengan kelulusan anda di senarai kekosongan jawatan

4. Anda hendaklah menghantar resume yang lengkap pada alamat dibawah.

=====



=====

Gaji : RM2,700 - RM10,115

Lokasi : Seluruh Negara

Tarikh Tutup : Terbuka Sepanjang Tahun

Cara Untuk Memohon : (Permohonan Di Bawah)


Borang Permohonan : Permohonan Jawatan di BASF Petronas Chemicals

=====


Mengenai BASF Petronas Chemical :

BASF PETRONAS Chemicals merupakan sebuah usaha sama 
BASF SE dan Petroliam Nasional Berhad (PETRONAS) yang berpangkalan di Malaysia dengan nilai RM3.4 bilion, di bawah anak Syarikat PETRONAS Chemicals Group (PCG), Incorporated Pada 1997, Syarikat ITU mengendalikan Verbund (Bersepadu) secara kompleks ' 'Dengan kedudukannya di kawasan perindustrian Gebeng, Pahang dengan kemudahan pengeluaran untuk monomer akrilik, alkohol Oxo serta Butanediols, bersama tumbuh-tumbuhan baru yang datang dalam aliran secara berperingkat dari penghujung 2016, Yang melibatkan pelaburan melebihi RM1.5 bilion.



Dengan operasi mereka pada 'Verbund', mereka mengintegrasikan minda atas untuk mencipta sebahagian peluang yang besar dalam industri kimia. Jika anda fikir anda memiliki apa yang kami perlukan, sertai kami di BASF PETRONAS Chemicals.

0 comment... add one now