[Terkini] Jawatan Kosong Kementerian Pembangunan Sumber Manusia

Jawatan Kosong Kementerian Pembangunan Sumber Manusia ok? Permohonan kekosongan Jawatan Kementerian Pembangunan Sumber Manusia telah dibuka kepada seluruh warganegara Malaysia yang berminat.

Maklumat Kekosongan Jawatan di Kementerian Pembangunan Sumber Manusia

Jawatan kosong yang disenaraikan di atas ini, adalah semasa iklan jawatan kosong Kementerian Pembangunan Sumber Manusia ini dipublish. Walaubagaimanapun, penyenaraian akan dikemaskini dari masa ke semasa pada halaman rasmi Kementerian Pembangunan Sumber Manusia (Sistem Pengurusan Pengambilan Atas Talian).

Permohonan adalah dipelawa untuk warganegara Malaysia yang berumur tidak kurang daripada 18 tahun tertakluk keada pada tarikh tutup iklan jawatan serta berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong terkini di Kementerian Pembangunan Sumber Manusia.




Langkah-Langkah Permohonan Jawatan :

1. Calon yang berminat, hendaklah menghantar maklumat permohonan secara terperinci merangkumi resume anda serta pengalaman bekerja yang lepas sekiranya diminta.

2. Syarat-syarat untuk permohonan jawatan kosong ini haruslah dirujuk di laman web rasmi (sila rujuk link di bawah untuk memohon)

3. Pilih jawatan yang bersesuainya dengan kelulusan anda di senarai kekosongan jawatan

4. Anda hendaklah menghantar resume yang lengkap pada link permohonan dibawah.


=====



=====


Gaji : Gaji RM2,500 - RM6,000

Lokasi : Seluruh Negara

Tarikh Tutup : 7 Jun 2017

Cara Untuk Memohon : (Permohonan Di Bawah)


Borang Permohonan : Permohonan Jawatan di Kementerian Pembangunan Sumber Manusia

Sila share di facebook , twitter dan whatsapp supaya semua orang akan mendapat manfaatnya. Terima kasih dan selamat mencuba.

=====

Mengenai Kementerian Pembangunan Sumber Manusia :

Kementerian Sumber Manusia Malaysia adalah sebuah kementerian di Malaysia yang menguruskan serta membangunkan sumber tenaga pekerja. Hal ini termasuk memberikan peluang pendaftaran bagi membuat padanan pekerjaan menerusi kelulusan pemohon termasuk golongan OKU dan Orang Asli di seluruh Malaysia. Menterinya kini adalah Datuk Richard Riot Jaem dibantu timbalannya Dato' Ismail Abd
Muttalib.





0 comment... add one now