[Terkini] Jawatan Kosong Misi Setia Oil & Gas

[Terkini] Jawatan Kosong Misi Setia Oil & Gas ok? Permohonan kekosongan Jawatan Kosong Misi Setia Oil & Gas telah dibuka kepada seluruh warganegara Malaysia yang berminat.

===

Lihat Juga : Permohonan Terbuka Jabatan Bomba dan Penyelamat Ambilan 2017/18
Lihat Juga : Jawatan Kosong 7Eleven Seluruh Negara

===

Maklumat Kekosongan Jawatan Misi Setia Oil & Gas

Jawatan kosong yang disenaraikan di atas ini, adalah semasa iklan jawatan kosong Misi Setia Oil & Gas ini dipublish. Walaubagaimanapun, penyenaraian akan dikemaskini dari masa ke semasa pada halaman rasmi MSOG.com (Sistem Pengurusan Pengambilan Atas Talian).

Permohonan adalah dipelawa untuk warganegara Malaysia yang berumur tidak kurang daripada 18 tahun tertakluk keada pada tarikh tutup iklan jawatan serta berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong terkini di Misi Setia Oil & Gas.




Langkah-Langkah Permohonan Jawatan :

1. Calon yang berminat, hendaklah menghantar maklumat permohonan secara terperinci merangkumi resume anda serta pengalaman bekerja yang lepas sekiranya diminta.

2. Syarat-syarat untuk permohonan jawatan kosong ini haruslah dirujuk di laman web rasmi (sila rujuk link di bawah untuk memohon)


3. Pilih jawatan serta lokasi yang bersesuainya dengan kelulusan anda di senarai kekosongan jawatan

4. Anda hendaklah menghantar resume yang lengkap pada alamat dibawah.

=====



=====


Gaji : RM2,881 - RM17,980

Lokasi : Seluruh Negara

Tarikh Tutup : Terbuka Sepanjang Tahun

Cara Untuk Memohon : (Permohonan Di Bawah)


Borang Permohonan : Permohonan Jawatan di Misi Setia Oil & Gas

=====


Mengenai MSOG :

Selama ini, MSOG telah berkembang dari kekuatan untuk kekuatan dalam industri, bekerja dengan pelanggan-pelanggan seperti Petronas, Shell, ExxonMobil, Murphy Oil Corp, Gas Malaysia Berhad, Technip Geoproduction, Tepung Daniel dan Kejuruteraan Petrofac, dan melalui pakatan strategik dengan antarabangsa rakan kongsi yang terkenal, iaitu General Electric (ukuran dan produk Kawalan), IMI CCI (teruk Kawalan Valaves), (penyelesaian injap dan injap Ledeen digunakan bagi menggerakkan & Sistem Kawalan) Cameron dan Tyco Scott keselamatan (Flame & Gas Sistem Pengesanan). Pasukan kami kakitangan yang cekap, bersatu dan berdedikasi telah dan akan menyediakan perkhidmatan yang inovatif dan profesional untuk memenuhi keperluan dan kepuasan pelanggan kami.



Pada 1 November 2014, MSOG menjadi anak syarikat milik penuh WZ Satu Berhad, sebuah syarikat yang disenaraikan di Papan Utama Bursa Saham Malaysia. Oleh itu modal berbayar kami telah meningkat kepada RM20 juta bagi menyokong pertumbuhan perniagaan dalam industri minyak & gas, dan petrokimia.



0 comment... add one now