[Terkini] Jawatan Kosong PETRONAS Seluruh Negara

[Terkini] Jawatan Kosong PETRONAS Seluruh Negara ok? Permohonan kekosongan Jawatan Kosong PETRONAS telah dibuka kepada seluruh warganegara Malaysia yang berminat.

===

Lihat Juga : Kerja Sambilan Pemandu UBER, Gaji RM2,000 Seminggu!
Lihat Juga : Jawatan Kosong Xetron Solutions Sdn Bhd

===

Maklumat Kekosongan Jawatan di PETRONAS

Jawatan kosong yang disenaraikan di atas ini, adalah semasa iklan jawatan kosong PETRONAS ini dipublish. Walaubagaimanapun, penyenaraian akan dikemaskini dari masa ke semasa pada halaman rasmi Jobstreet (Sistem Pengurusan Pengambilan Atas Talian).

Permohonan adalah dipelawa untuk warganegara Malaysia yang berumur tidak kurang daripada 18 tahun tertakluk keada pada tarikh tutup iklan jawatan serta berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong terkini di PETRONAS.




Langkah-Langkah Permohonan Jawatan :

1. Calon yang berminat, hendaklah menghantar maklumat permohonan secara terperinci merangkumi resume anda serta pengalaman bekerja yang lepas sekiranya diminta.

2. Syarat-syarat untuk permohonan jawatan kosong ini haruslah dirujuk di laman web rasmi (sila rujuk link di bawah untuk memohon)


3. Pilih jawatan serta lokasi yang bersesuainya dengan kelulusan anda di senarai kekosongan jawatan

4. Anda hendaklah menghantar resume yang lengkap pada alamat dibawah.

=====



=====


Gaji : RM2,200 - RM13,882

Lokasi : Seluruh Negara

Tarikh Tutup : Terbuka Sepanjang Tahun

Cara Untuk Memohon : (Permohonan Di Bawah)


Borang Permohonan : Permohonan Jawatan di PETRONAS

=====


Mengenai PETRONAS :

Petroliam Nasional Berhad atau Petronas (digayakan menjadi PETRONAS) merupakan sebuah syarikat minyak serta gas Malaysia sepenuhnya dan telah ditubuhkan pada 17 Ogos tahun 1974. Dimiliki sepenuhnya oleh kerajaan Malaysia, syarikat ini mendapat hak keseluruhan terhadap sumber-sumber minyak serta gas di Malaysia dan diamanahkan dengan tanggungjawab bagi membangunkan dan menambah nilai kepada sumber-sumber tersebut. 




Fortune Global 500 telah menyenaraikan Petronas sebagai sebuah syarikat ke-95 terbesar di dunia pada tahun 2008 dan ke-80 terbesar pada 2009. Ia juga meletakkan Petronas sebagai syarikat perbadanan ke-13 paling kerap membuat keuntungan di dunia dan yang paling banyak keuntungannya di Asia.

0 comment... add one now