Jawatan Kosong Pos Malaysia

Jawatan Kosong Pos Malaysia terkini. Pos Malaysia Bhd telah membuka jawatan kosong terkini bagi warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk sesi ambilan Jun 2017.


Jawatan Kosong Pos Malaysia

Pos Malaysia mengalu-alukan mereka yang berumur 18 tahun ke atas untuk mengisi kekosongan jawatan kosong kerajaan ini. Pastikan anda memenuhi syarat-syarat yang telah ditetapkan oleh Pos Malaysia sebelum anda memohon.


 Jawatan Kosong Yang Ditawarkan:

1. Kerani
2. Posmen / Kurier


Tarikh tutup permohonan : 18 Jun 2017

Lokasi :
Pahang

Sektor : Swasta

Gaji : RM 1300


Cara Momohon Kerja Ini : (Klik Borang Permohonan Dibawah)

Setiap permohonan yang diberikan adalah SULIT. Pastikan setiap maklumat peribadi yang diberikan adalah betul dan tepat. Pos Malaysia akan memanggil calon yang layak & disenaraikan pendek sahaja. Jika anda tidak menerima sebarang maklumbalas 3 BULAN selepas anda menghantar permohonan, bermakna status permohonan anda TIDAK BERJAYA.

Calon-calon yang berminat dan memenuhi kelayakan seperti diatas diminta menhantarkan resume beserta salinan Kad Pengenalan, lesen memandu, sijil-sijil akademik (SPM & PMR), sijil berhenti sekolah, dokumen yang berkaitan dan 1 keping gambar berukuran passport (tidak dikembalikan) ke alamat berikut :


UNIT SUMBER MANUSIA
POS MALAYSIA BERHAD
NEGERI PAHANG
25670 KUANTAN
PAHANG



Sila share di Whatsapp, Telegram dan Facebook Anda untuk kenalan atau rakan-rakan anda yang turut berminat untuk Jawatan Kosong terkini ini. Terima Kasih atas kerjasama.

0 comment... add one now