Jawatan Kosong SPA

Jawatan Kosong Suruhanjaya Perkhidmatan Awam terkini. Permohonan jawatan kosong di Suruhanjaya Perkhidmatan Awam (SPA) telahpun dibuka kepada anda semua untuk sesi ambilan Tahun 2017.




Jawatan Kosong Suruhanjaya Perkhidmatan Awam Negeri Pahang

Suruhanjaya Perkhidmatan Awam (SPA) mengalu-alukan calon lelaki dan wanita yang berdedikasi serta berkomitmen tinggi untuk menjadi sebahagian daripada syarikat mereka. Pastikan calon-calon yang ingin memohon membaca dengan teliti setiap syarat yang dikenakan sebelum memohon jawatan kosong kerajaan ini.


Jawatan Kosong Yang Ditawarkan: (SPM / SVM / SKM)


1. Pembantu Tadbir ( Perkeranian / Operasi ) Gred 19 - 41 Kekosongan


Tarikh Tutup : 18 JUN 2017

Sektor : Kerajaan

Kelayakan: SPM / SVM / SKM

Cara Untuk Memohon : (Klik Borang Permohonan Dibawah)



Permohonan yang dihantar adalah SULIT. Pastikan setiap maklumat peribadi yang diberikan adalah betul dan tepat. SPA akan memanggil calon yang layak & disenaraikan pendek sahaja. Jika anda tidak menerima sebarang maklumbalas selama 3 BULAN selepas permohonan kerja kosong ini, bermakna status permohonan anda TIDAK BERJAYA.

Permohonan jawatan kosong di Suruhanjaya Perkhidmatan Awam Negeri hanya boleh dibuat secara online melalui portal rasmi SPA Malaysia.


1.  Untuk calon baru, sila dafatr dan lengkapkan borang permohonan secara online di laman web SPA. Link di bawah:

Server 1


2. Calon yang pernah memohon diminta untuk mengemaskini maklumat-maklumat terkini.

3. Calon yang berjaya akan dihubungi melalui emel untuk dipanggil temuduga.

Maklumat Lanjut (Jawatan Kosong )


4. Untuk mengetahui / memohon jawatan yang tertera diatas , Tuan/Puan boleh masukkan keyword jawatan kosong tersebut di didalam kotak "SEARCH" .

Kelebihan Memohon Jawatan Ini :


1. Terdapat imbuhan menarik
2. Terdapat cuti tahunan
3. Cuti sakit dan sebagainya

Semoga Berjaya! Share di Facebook, Whatsapp dan Telegram Anda jika ada kenalan atau rakan-rakan anda yang turut sama berminat untuk memohon Jawatan Kosong 2017 ini.

0 comment... add one now