Konstabel Polis Bantuan Di TNB

Jawatan Kosong TNB ok? Permohonan jawatan kosong di Tnb telahpun dibuka kepada anda semua untuk sesi ambilan Jun Tahun 2017.


TNB mengalu-alukan calon lelaki dan wanita yang berdedikasi serta berkomitmen tinggi untuk menjadi sebahagian daripada syarikat mereka. Pastikan calon-calon yang ingin memohon membaca dengan teliti setiap syarat yang dikenakan sebelum memohon jawatan kosong kerajaan ini.


Jawatan Kosong Yang Ditawarkan:


1. Polis Bantuan


Tarikh tutup permohonan : 24 Jun 2017

Lokasi : Kuala Lumpur

Sektor :
 Swasta

Cara Untuk Memohon : (Klik Borang Permohonan Dibawah)


Permohonan yang dihantar adalah SULIT. Pastikan setiap maklumat peribadi yang diberikan adalah betul dan tepat. SIRIM akan memanggil calon yang layak & disenaraikan pendek sahaja. Jika anda tidak menerima sebarang maklumbalas 3 BULAN selepas permohonan kerja kosong terkini ini, bermakna status permohonan anda TIDAK BERJAYA.

1. Anda perlu pergi ke laman web rasmi TNB terlebih dahulu .
2. Seterusnya, anda perlu memasukkan setiap butiran yang diperlukan dahulu sebelum boleh memohon jawatan kosong ini.
3. Setelah mengisi maklumat yang diperlukan, Sila pilih jawatan kosong yang anda minati dan mohonlah secara online.
4. Setiap maklumat yang diberikan mestilah betul dan tepat. Jika terdapat sebarang penipuan,Maka permohonan anda akan ditolak serta merta.

Download borang permohonan --> Disini.

Semoga Berjaya! Share di Facebook, Whatsapp dan Telegram Anda jika ada kenalan atau rakan-rakan anda yang turut sama berminat untuk memohon Jawatan Kosong 2017 ini.

0 comment... add one now