[Terkini] Jawatan Kosong Padiberas Nasional Berhad (BERNAS)

[Terkini] Jawatan Kosong Padiberas Nasional Berhad (BERNAS) ok? Permohonan kekosongan Jawatan Kosong Padiberas Nasional Berhad (BERNAS) telah dibuka kepada seluruh warganegara Malaysia yang berminat.

=============

Lihat Juga : Kerja Sambilan Pemandu UBER, Gaji RM2,000 Seminggu!

=============

Maklumat Kekosongan Jawatan di Padiberas Nasional Berhad (BERNAS)



=============

Gaji : RM2,144 - RM6,200

Lokasi : Seluruh Negara

Tarikh Tutup : 29 Jun 2017


Untuk Memohon, Rujuk Pautan Permohonan di Bawah :

*Sila Hantar Resume untuk menerima panggilan!

Borang Permohonan : Jawatan Kosong BERNAS

=============

Langkah-Langkah Permohonan Jawatan :

1. Kepada calon yang berminat, anda hendaklah menghantar maklumat permohonan secara terperinci merangkumi resume anda serta pengalaman bekerja yang lepas sekiranya diminta.

2. Syarat-syarat bagi permohonan jawatan kosong ini hendaklah dirujuk di laman web rasmi Maukerja (sila rujuk link di bawah untuk memohon)

3. Anda perlu pilih jawatan serta lokasi yang bersesuainya dengan kelulusan anda di senarai kekosongan jawatan

4. Anda juga hendaklah menghantar resume yang lengkap pada alamat dibawah.

=============




=============


Jawatan kosong yang disenaraikan di atas ini, adalah semasa iklan jawatan kosong Padiberas Nasional Berhad (BERNAS) ini dipublish. Walaubagaimanapun, penyenaraian akan dikemaskini dari masa ke semasa pada halaman rasmi Jobstreet (Sistem Pengurusan Pengambilan Atas Talian).

Permohonan adalah dipelawa untuk warganegara Malaysia yang berumur tidak kurang daripada 18 tahun tertakluk keada pada tarikh tutup iklan jawatan serta berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong terkini 
Padiberas Nasional Berhad (BERNAS).

=============

Mengenai Padiberas Nasional Berhad (BERNAS) :

Padiberas Nasional Berhad (BERNAS) telahpun diswastakan pada Januari tahun 1996 dan mengambilalih peranan daripada Lembaga Padi dan Beras Negara (LPN) sebagai penjaga industri padi dan beras tempatan.




Dari situlah, BERNAS menyambung peranan utamanya dalam mengawasi perkembangan industri padi dan beras negara ini, di samping mengambilalih tanggungjawab sosial serta komersil yang selama ini telah dipikul oleh LPN. Ini termasuk mewakili seluruh pihak kerajaan dalam pengurusan dan pembayaran subsidi kepada petani, menguruskan Skim Pengilangan Padi Bumiputra (PPB), membeli padi daripada petani pada harga yang minimum terjamin serta bertindak sebagai pembeli terakhir padi dari petani.


Lihat Juga : 508 Jawatan Pemandu/Penunggang Penghantaran Seluruh Negara

0 comment... add one now