Jawatan Kosong Kerani Terbaru


Jawatan Kosong Kerani di Lembaga Pelindung & Kebajikan Pelindung Malaysia ok? Permohonan jawatan kosong kerani telahpun dibuka kepada anda semua untuk sesi ambilan Tahun 2017.

Lembaga Pelindung & Kebajikan Pelindung Malaysia mengalu-alukan calon lelaki dan wanita yang berdedikasi serta berkomitmen tinggi untuk menjadi sebahagian daripada syarikat mereka. Pastikan calon-calon yang ingin memohon membaca dengan teliti setiap syarat yang dikenakan sebelum memohon jawatan kosong kerajaan ini.


Jawatan Kosong Yang Ditawarkan :


1. Kerani Am

Lokasi : Selangor
Tarikh Tutup : 28 Februari 2017
Gaji : RM 1500 - RM 2000 ( Mengikut Jawatan )
Sektor : Badan Berkanun
Majikan : Lembaga Pelindung & Kebajikan Pengguna Malaysia
Alamat : No-22-3 Blok C31, Plaza Cheong Hin Commercial City, Jln 2/8 Taman Serdang Perdana, 43300, Seri Kembangan Selangor.

Cara Untuk Memohon : (Klik Borang Permohonan Di Bawah)


Permohonan yang dihantar adalah SULIT. Pastikan setiap maklumat peribadi yang diberikan adalah betul dan tepat. Lembaga Pelindung & Kebajikan Pelindung Malaysia akan memanggil calon yang layak & disenaraikan pendek sahaja. Jika anda tidak menerima sebarang maklumbalas 3 BULAN selepas permohonan jawatan kosong terkini ini, bermakna status permohonan anda TIDAK BERJAYA.

Permohonan jawatan kosong di Lembaga Pelindung & Kebajikan Pelindung Malaysia hanya boleh dibuat secara online .


Cara-Cara Memohon :
1. Sila hantarkan resume anda di joblpkpm@gmail.com atau call 03-8942 6807

2. Pastikan maklumat yang diberikan adalah benar dan tepat .

3. Jika terdapat sebarang kesalahan . Maka , permohonan anda akan ditolak serta merta.

4. Setiap permohonan akan disenarai pendek , HR akan menghubungi anda dengan secepat mungkin .Jika anda tidak dihubungi , bermakna permohonan anda tidak diterima

Kelebihan Memohon Jawatan Ini :


1. Terdapat imbuhan menarik

2. Terdapat cuti tahunan
3. Cuti sakit dan sebagainya
Semoga Berjaya! Share di Facebook, Whatsapp dan Telegram Anda jika ada kenalan atau rakan-rakan anda yang turut sama berminat untuk memohon Jawatan Kosong 2017 ini.

0 comment... add one now