[Terkini] Jawatan Kosong Air Asia 2017

[Terkini] Jawatan Kosong Air Asia 2017

Mengenai Air Asia :

AirAsia merupakan syarikat penerbangan tambang murah yang berpengkalan di Malaysia. AirAsia juga merupakan syarikat penerbangan tambang murah yang pertama di Asia. Kumpulan AirAsia (AirAsia Group) beroperasi dalam usaha penerbangan antarabangsa dan tempatan ke lebih 400 destinasi serta merentasi 25 negara.

Hab utama Air Asia ialah Low-Cost Carrier Terminal (LCCT) di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur 2 (KLIA2). Syarikat penerbangan gabungannya adalah Thai AirAsia, AirAsia Philippines serta AirAsia Japan mempunyai hab masing-masing yakni di Lapangan Terbang Suvarnabhumi, Lapangan Terbang Antarabangsa Clark dan juga Lapangan Terbang Antarabangsa Narita. Pejabat berdaftar AirAsia di Malaysia terletak di Petaling Jaya, Selangor manakala ibu pejabatnya di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA).


Jawatan kosong terkini di AirAsia Sdn Bhd ambilan Mei 2017. Permohonan adalah dipelawa buat seluruh warganegara Malaysia yang berumur 18 tahun dan ke atas tertakluk pada tarikh tutup iklan jawatan serta berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong ini.

Maklumat Kekosongan Jawatan :


1. Finance Executive - Junior / Senior
2. Finance Manager
3. Finance Team Lead
4. Payroll Executive

Tarikh Tutup : 27 April & 10 Mei 2017

Lokasi : Penang
Sektor : Swasta

Untuk Memohon, >> Klik Link <<

Lihat Iklan Jawatan Kosong Lain, >> Klik Sini <<

0 comment... add one now