Jawatan Kosong PDRM (Polis Diraja Malaysia)

Jawatan Kosong 2017 PDRM (Polis Diraja Malaysia) ok? Permohonan jawatan kosong di Polis Diraja Malaysia (PDRM) telah dibuka kepada waraganegara Malaysia bagi sesi ambilan Tahun 2017/2018.


Jawatan Kosong PDRM (Polis Diraja Malaysia)


Polis Diraja Malaysia (PDRM) mengalu-alukan calon lelaki dan wanita yang berdedikasi serta berkomitmen tinggi untuk menjadi sebahagian daripada keluarga PDRM. Pastikan calon-calon yang ingin memohon membaca dengan teliti setiap syarat yang dikenakan sebelum memohon jawatan kosong kerajaan ini.

Jawatan Kosong Yang Ditawarkan:


1. Kadet Inspektor (Lelaki/Wanita)

2. Sarjan (Lelaki/Wanita)

3. Konstabel (Lelaki/Wanita)

4. Konstabel sokongan (Lelaki/Wanita)


Tarikh tutup permohonan : Terbuka Sepanjang Tahun 2017 / 2018
Lokasi : Seluruh Negeri Malaysia

Cara Untuk Memohon (Isi Permohonan Polis Dibawah)


Setiap permohonan yang dihantar adalah SULIT. Pastikan setiap maklumat peribadi yang diberikan adalah betul dan tepat. PDRM akan memanggil calon yang layak & disenaraikan pendek sahaja. Jika anda tidak menerima sebarang maklumbalas 3 BULAN selepas permohonan jawatan kosong terkini ini, bermakna status permohonan anda TIDAK BERJAYA.

Permohonan jawatan kosong di jabatan Polis Diraja Malaysia (PDRM) hanya secara online melalui laman web rasmi SPA Malaysia.

Sila Isi Permohonan Polis Disini

Semoga anda dapat berkhidmat bersama PDRM dan berbakti kepada Negara. Jika sebelum ini permohonan anda gagal, jangan putus asa. Sila apply berkali-kali sehingga berjaya. Terima Kasih.

Jawatan Kosong Kerajaan Yang Lain (Untuk bulan Dis 2016/Jan 2017) :

1. Jawatan Kosong MARDI
2. Jawatan Kosong KPM
3. Jawatan Kosong Guru MARA
4. Jawatan Kosong Kerani AM
5. Jawatan Kosong KWSP
6. Jawatan Kosong JPJ
7. Jawatan Kosong Maybank

0 comment... add one now