Jawatan Kosong Country Garden Johor

Jawatan Kosong Country Garden Johor ok? Permohonan kekosongan Jawatan Kosong Country Garden Johor telah dibuka kepada seluruh warganegara Malaysia yang berminat.

Mengenai Country Garden :

Diasaskan pada tahun 1997 di Shunde, Guangdong. Country Garden telah tersenarai di dalam Bursa Saham Hong Kong pada 20 April tahun 2007, membuatkan lima pemegang sahamnya menjadi jutawan.

Pengasasnya , Yang Guoqiang membina syarikat itu dari bawah dengan teliti. Beliau sebelum ini pernah bekerja sebagai petani dan kontraktor di tapak pembinaan.




Pada tahun 2005, Yang Guoqjang memindahkan saham Country Garden kepada anaknya, Yang Huiyan. Pada bulan Oktober tahun 2007, beliau telah diisytiharkan secara rasminya sebagai wanita terkaya di Asia oleh Majalah Forbes dengan nilai bersih $16 bilion. Yang kini kekal menjadi pengerusi dan ketua eksekutif bagi syarikat itu.


Maklumat Kekosongan Jawatan di Country Garden Johor

Cara Untuk Memohon : (Download Borang Permohonan Di Bawah)

Klik Sini Untuk Memohon

Nota Penting :

  • Setiap permohonan yang dihantar merupakan SULIT dan PERSENDIRIAN.
  • Pastikan setiap maklumat dan data peribadi yang dihantar adalah betul dan tepat. 
  • Bank Rakyat hanya memanggil calon yang telah layak & disenaraikan pendek sahaja. 
  • Sekiranya anda tidak menerima sebarang maklumbalas dalam tempoh 3 BULAN selepas permohonan jawatan ini, bermakna status permohonan anda TIDAK BERJAYA.
Sila share di facebook , twitter dan whatsapp supaya semua orang akan mendapat manfaatnya. Terima kasih dan selamat mencuba.

0 comment... add one now