Jawatan Kosong Pensyarah Universiti Putra Malaysia 2017

Jawatan Kosong Pensyarah Universiti Putra Malaysia 2017 ok? Permohonan kekosongan jawatan di Pensyarah Universiti Putra Malaysia 2017 telah dibuka kepada seluruh warganegara Malaysia sepanjang tahun 2017.

Mengenai UPM :

Universiti Putra Malaysia, singkatannya (UPM) daulu dikenali sebagai Universiti Pertanian Malaysia. Ditubuhkan pada 29 Oktober tahun 1971, melalui penggabungan diantara dua fakulti iaitu Fakulti Pertanian Universiti Malaya dan Kolej Pertanian Malaya Daerah 
Serdang. Universiti ini bermula dengan tiga buah fakulti yakni Fakulti Pertanian, Perhutanan, dan Kedoktoran Veterinar serta Sains Penternakan. Ia terus kekal sebagai sebuah universiti tradisional yang akan memberikan tumpuan terutamanya kepada pendidikan ijazah pertama, penyelidikan dalam bidang pertanian serta bidang yang berkaitan.



UPM mempunyai dua buah kampus, sebuah kampus utama berpusat di Serdang, negeri Selangor menawarkan pendidikan pada peringkat ijazah sarjana muda, sarjana, dan kedoktoran (PHD), manakala sebuah lagi merupakan kampus cawangan yang terletak di Bintulu, Sarawak, menawarkan pendidikan di peringkat diploma.



Maklumat Kekosongan Jawatan di Universiti Putra Malaysia 2017


Cara Untuk Memohon : (Download Borang Permohonan Di Bawah)


Klik Sini Untuk Memohon


Nota Penting :

  • Setiap permohonan yang dihantar merupakan SULIT dan PERSENDIRIAN.
  • Pastikan setiap maklumat dan data peribadi yang dihantar adalah betul dan tepat. 
  • Bank Rakyat hanya memanggil calon yang telah layak & disenaraikan pendek sahaja. 
  • Sekiranya anda tidak menerima sebarang maklumbalas dalam tempoh 3 BULAN selepas permohonan jawatan ini, bermakna status permohonan anda TIDAK BERJAYA.
Sila share di facebook , twitter dan whatsapp supaya semua orang akan mendapat manfaatnya. Terima kasih dan selamat mencuba.

0 comment... add one now