Jawatan Kosong Universiti Teknologi Malaysia 2017

Terima kasih kerana telah memilih Universiti Teknologi Malaysia sebagai pilihan lokasi kerjaya anda. Seperti yang anda tahu, pihak Universiti Teknologi Malaysia akan menjawab permohonan anda setelah penelitian dilakukan dalam tempoh tertentu. Anda perlu semak tarikh tutup tawaran serta syarat-syarat memohon sebelum mengisi borang permohonan ini.



UTM mengkehendaki individu yang dinamik, inovatif, progresif dan berwawasan untuk bersama menerokai teknologi baru dalam usaha untuk merealisasikan Wawasan Universiti menuju Wawasan 2020.


Universiti Teknologi Malaysia mempelawa kepada sesiapa sahaja yang memenuhi syarat minimum kelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan berikut :

1. Penolong Akauntan (WA29)
2. Pengawal Keselamatan (KP11)
3. Pembantu Tadbir (P/O) (NA19)
4. Pembantu Makmal (CA19)

Tarikh Bermula Iklan :- 3 April 2017
Tarikh Berakhir Iklan :- 16 April 2017

Untuk Melakukan Permohonan, >> Klik Di Sini <<

-----

Mengenai UTM :

Universiti Teknologi Malaysia (UTM) adalah salah sebuah universiti di Malaysia. Nama asalnya Institut Teknologi Kebangsaan ditukar kepada Universiti Teknologi Malaysia pada 1 April 1975. Walaubagaimanapun, UTM telah mencapai taraf universiti 3 tahun lebih awal yakni pada 14 Mac 1972. UTM sangat terkenal dalam bidang kejuruteraan dalam mahupun di luar negara.

Diharap, semoga anda berjaya untuk permohonan ini! Share di Facebook, Whatsapp dan Telegram jika anda ada kenalan atau rakan yang turut sama berminat untuk jawatan kosong ini.

0 comment... add one now