Jawatan Kosong Bank Negara Malaysia (BNM)

Jawatan Kosong Bank Negara Malaysia (BNM) ok? Permohonan kekosongan Jawatan Kosong Bank Negara Malaysia (BNM) telah dibuka kepada seluruh warganegara Malaysia yang berminat.

Mengenai Bank Negara Malaysia (BNM) :


Bank Negara Malaysia atau singkatannya BNM merupakan pusat bank di Malaysia. Ibu pejabatnya terletak di Kuala Lumpur, ibu kota Malaysia, ia ditubuhkan pada 26 Januari 1959 (sebagai bank pusat (Central Bank of Malaya) atau (Bank Negara Tanah Melayu) untuk mengeluarkan segala mata wang, sebagai jurubank dan penasihat rasmi untuk Kerajaan serta mengawal kedudukan kredit negara.




Bank Negara Malaysia ditubuhkan untuk mengawal ekonomi Malaysia dengan selamat dan berkesan. Matlamatnya yang lebih luas adalah mempromosikan kadar pertumbuhan ekonomi di Malaysia, tahap pekerjaan yang tinggi dan efisien, memelihara kestabilan naik turun harga dan satu keseimbangan munasabah dalam kedudukan nilai pembayaran antarabangsa negara, membasmi kemiskinan bahkan penyusunan semula masyarakat.



Maklumat Kekosongan Jawatan di Bank Negara Malaysia (BNM)

1. IT Communications Manager, IT Services Department
2. Lead Data Governance and Strategy, IT Services Department
3. Manager, Programme Management Office Manager (PMO), IT Services Department
4. Manager, Cross Border Business, MIFC Promotions Unit
5. Manager, Advocacy and Development, MIFC Promotions Unit

Cara Untuk Memohon : (Permohonan Di Bawah)

Borang Permohonan : Permohonan Jawatan di BNM


Sila share di facebook , twitter dan whatsapp supaya semua orang akan mendapat manfaatnya. Terima kasih dan selamat mencuba.

0 comment... add one now