Jawatan Kosong Suruhanjaya Perkhidmatan Awam (SPA8) Mei 2017

Jawatan Kosong Suruhanjaya Perkhidmatan Awam (SPA8) Mei 2017 ok? Permohonan kekosongan Jawatan Kosong Suruhanjaya Perkhidmatan Awam (SPA8) Mei 2017 telah dibuka kepada seluruh warganegara Malaysia yang berminat.

Mengenai Suruhanjaya Perkhidmatan Awam :


Suruhanjaya Perkhidmatan Awam (SPA) Malaysia telah secara rasminya ditubuhkan pada tarikh 31 Ogos 1957, yakni bersamaan dengan hari Kemerdekaan Tanah Melayu pada waktu itu. Pada awalnya, ketika penjajahan Inggeris, Perkhidmatan Awam Negeri-Negeri Tanah Bersekutu Melayu semasa itu adalah di bawah pentadbiran/kuasa Inggeris.

Kemerdekaan Tanah Melayu pada tarikh 31 Ogos 1957 dengan sendirinya telah membentuk konsep pemerintahan baru Persekutuan Tanah Melayu yang bebas merdeka dan berdaulat. 




Secara rasminya, Suruhanjaya Perkhidmatan Awam (SPA) telah dibentuk sebagaimana yang telah termaktub dalam Perkara 144(1) dalam Perlembagaan Persekutuan. Ketua Pengarah pertama SPA yang dilantik adalah Tan Sri Abdul Rahim Bin Ali Bashah.



Maklumat Kekosongan Jawatan di Suruhanjaya Perkhidmatan Awam (SPA8)

1. PEMBANTU PENYELIDIK Q19 (14 KEKOSONGAN)
2. PEMBANTU PEGAWAI LATIHAN VOKASIONAL DV19 (12 KEKOSONGAN)

Permohonan adalah dipelawa untuk warganegara Malaysia yang berumur tidak kurang daripada 18 tahun tertakluk keada pada tarikh tutup iklan jawatan serta berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong terkini di Suruhanjaya Perkhidmatan Awam (SPA8).


Gaji : Above Expected Salary

Tarikh Tutup : 11 Mei 2017

Cara Untuk Memohon : (Permohonan Di Bawah)

Untuk Memohon, >> Klik Link <<


Sila share di facebook , twitter dan whatsapp supaya semua orang akan mendapat manfaatnya. Terima kasih dan selamat mencuba.

0 comment... add one now