Jawatan Kosong Institut Akauntan Malaysia (MIA)

Jawatan Kosong Institut Akauntan Malaysia (MIA) ok? Permohonan kekosongan Jawatan Kosong Institut Akauntan Malaysia (MIA) telah dibuka kepada seluruh warganegara Malaysia yang berminat.

Mengenai Institut Akauntan Malaysia (MIA) :

Institut Akauntan Malaysia (MIA) badan induk bagi profesion perakaunan di Malaysia. Ia telah ditubuhkan di bawah Akta Akauntan, 1967 untuk mengawal selia dan membangunkan profesion perakaunan di negara ini. MIA beroperasi di bawah bidang kuasa Kementerian Kewangan melalui Jabatan Akauntan Negara.




MIA adalah satu-satunya badan perakaunan diberi kuasa oleh undang-undang untuk mengawal selia profesion perakaunan di Malaysia, menjadikan keahlian MIA wajib bagi mereka yang memegang diri mereka atau menjalankan amalan sebagai seorang akauntan di negara ini. keahlian MIA merangkumi kedua-dua pengiktirafan undang-undang dan pasaran untuk akauntan di Malaysia.




Maklumat Kekosongan Jawatan di Institut Akauntan Malaysia (MIA)


1. MANAGER, PRACTICE REVIEW

Permohonan adalah dipelawa untuk warganegara Malaysia yang berumur tidak kurang daripada 18 tahun tertakluk keada pada tarikh tutup iklan jawatan serta berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong terkini di Institut Akauntan Malaysia (MIA).


Gaji : RM7,000 - RM9,000

Tarikh Tutup : 13 Mei 2017

Cara Untuk Memohon : (Permohonan Di Bawah)

Untuk Memohon, >> Klik Link <<


Sila share di facebook , twitter dan whatsapp supaya semua orang akan mendapat manfaatnya. Terima kasih dan selamat mencuba.

0 comment... add one now