Jawatan Kosong Maybank

Jawatan Kosong Maybank ok? Permohonan kekosongan Jawatan Kosong di Maybank Malaysia telah dibuka kepada seluruh warganegara Malaysia yang berminat.

Mengenai Maybank :

Maybank telah dibentuk/ditubuhkan pada 31 Mei tahun 1960 dan mula beroperasi pada 12 September tahun 1960. Pada 17 Februari tahun 1962, Maybank telah disenaraikan didalam Bursa Saham Kuala Lumpur (BSKL) (kini lebih dikenali sebagai Bursa Malaysia (BURMAS)). Maybank merupakan syarikat kumpulan perkhidmatan kewangan yang terbesar di Malaysia.

Malayan Banking Berhad (Maybank) adalah rangkaian bank serta kumpulan kewangan terbesar di Malaysia, dengan operasi perbankan penting di negara jiran seperti Singapura, Indonesia serta Filipina. Bank ini juga turut mempunyai kepentingan besar dalam sistem perbankan Islam melalui syarikat bawahannya iaitu Maybank Islamic Bank serta insurans melalui anak syarikatnya iaitu Etiqa. 




Maybank adalah bank yang terbesar di Malaysia dengan lebih daripada 374 cawangan tempatan dan 90 cawangan di luar negara serta pejabat. Maybank turut tersenarai dalam Bursa Saham Malaysia yang kedua terbesar, Bursa Malaysia, dengan modal pasarannya melebihi RM30 bilion pada pertengahan April 2009.



Maklumat Kekosongan Jawatan di Maybank Malaysia



Permohonan adalah dipelawa untuk warganegara Malaysia yang berumur tidak kurang daripada 18 tahun tertakluk keada pada tarikh tutup iklan jawatan serta berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong terkini di Maybank Malaysia.

Gaji : Gaji RM2,230 - RM12,819

Tarikh Tutup : 3 Jun 2017

Cara Untuk Memohon : (Permohonan Di Bawah)

Borang Permohonan : Permohonan Jawatan di Maybank


Sila share di facebook , twitter dan whatsapp supaya semua orang akan mendapat manfaatnya. Terima kasih dan selamat mencuba.


0 comment... add one now