Terkini! 213 Kekosongan Jawatan di Negeri Kedah

Terkini! 213 Kekosongan Jawatan di Negeri Kedah ok? Permohonan Kekosongan Jawatan di Negeri Kedah telah dibuka kepada seluruh warganegara Malaysia yang berminat.


Jawatan Kosong di Negeri Kedah tahun 2017 :

Tawaran ini adalah dipelawa kepada mana-mana Warganegara Malaysia yang berkelayakan serta berkemahiran untuk memohon dan mengisi kekosongan jawatan di seluruh Negeri Kedah :

1. 213 Kekosongan - Pelbagai Jawatan


=====



=====

PERMOHONAN

Pemohon wajiblah melalui laman 'Maukerja' melalui pautan yang disertakan di bawah. Bagi permohonan kali yang pertama, pemohon hendaklah mendaftar terlebih dahulu sebelum membuat sebarang pengisian maklumat peribadi yang diperlukan oleh sistem.



Pemohon turut disarankan untuk mengemaskini maklumat-maklumat dari masa ke semasa yang diperlukan di dalam sistem ini. Konklusinya, calon yang disenarai pendek sahaja akan dipanggil bagi sesi temuduga.

Lokasi : KEDAH

Tarikh Tutup : 07 JUN 2017



Maklumat Kekosongan Jawatan di Seluruh Negeri Kedah

Permohonan adalah dipelawa untuk warganegara Malaysia yang berumur tidak kurang daripada 18 tahun tertakluk keada pada tarikh tutup iklan jawatan serta berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong terkini di Seluruh Negeri Kedah.

Langkah-Langkah Permohonan Jawatan


1. Calon yang berminat, hendaklah menghantar maklumat permohonan secara terperinci merangkumi resume anda serta pengalaman bekerja yang lepas sekiranya diminta.

2. Syarat-syarat untuk permohonan jawatan kosong ini haruslah dirujuk di laman web rasmi (sila rujuk link di bawah untuk memohon)

3. Pilih jawatan yang bersesuainya dengan kelulusan anda di senarai kekosongan jawatan

4. Anda hendaklah menghantar resume yang lengkap pada link permohonan dibawah.

=====


Gaji : Gaji RM1,100 - RM5,000

Tarikh Tutup : 7 Jun 2017


Cara Untuk Memohon : (Permohonan Di Bawah)

Borang Permohonan : Permohonan 213 Jawatan di Negeri Kedah


Sila share di facebook , twitter dan whatsapp supaya semua orang akan mendapat manfaatnya. Terima kasih dan selamat mencuba.


0 comment... add one now