Terkini! Jawatan Kosong Indah Water Konsortium Sdn Bhd

Terkini! Jawatan Kosong Indah Water Konsortium Sdn Bhd ok? Permohonan kekosongan Jawatan Kosong di Indah Water Konsortium Sdn Bhd telah dibuka kepada seluruh warganegara Malaysia yang berminat.


Indah Water Konsortium Sdn Bhd (juga dikenali sebagai Indah Water atau "IWK") adalah sebuah syarikat pembetungan nasional di Malaysia. IWK adalah syarikat milik kerajaan yang telah diamanahkan dengan tugas untuk membangunkan dan mengekalkan sistem pembetungan yang moden dan efisien untuk Malaysia Barat.

Pada tahun 1994, Kerajaan Persekutuan telah menganugerahkan syarikat konsesi bagi perkhidmatan pembetungan di seluruh negara yang sebelum itu, adalah di bawah tanggungjawab pihak berkuasa tempatan. Sejak itu, IWK telah mengambil alih perkhidmatan pembetungan daripada pihak berkuasa tempatan di semua kawasan kecuali di negeri Kelantan, Sabah, Sarawak dan Majlis Perbandaran Johor Bahru.


Sistem pembetungan yang moden dan efisien adalah penting untuk negara ini bagi memastikan air sisa yang dirawat sebelum dilepaskan ke dalam sungai kita. Ini akan membantu memelihara sumber air negara, melindungi kesihatan awam dan menyediakan persekitaran yang lebih bersih dan selamat.


Maklumat Kekosongan Jawatan di Indah Water Konsortium Sdn Bhd

Permohonan adalah dipelawa untuk warganegara Malaysia yang berumur tidak kurang daripada 18 tahun tertakluk keada pada tarikh tutup iklan jawatan serta berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong terkini di Indah Water Konsortium Sdn Bhd.

Gaji : RM3,200 - RM7,300

Tarikh Tutup : 20 Mei 2017

Cara Untuk Memohon : (Permohonan Di Bawah)

Borang Permohonan : Permohonan Jawatan di Indah Water Konsortium


Sila share di facebook , twitter dan whatsapp supaya semua orang akan mendapat manfaatnya. Terima kasih dan selamat mencuba.

0 comment... add one now