Terkini! Jawatan Kosong Jabatan Perkhidmatan Awam (JPA)

Terkini! Jawatan Kosong Jabatan Perkhidmatan Awam (JPA) ok? Permohonan kekosongan Jawatan Kosong Jabatan Perkhidmatan Awam (JPA) telah dibuka kepada seluruh warganegara Malaysia yang berminat.

Mengenai Jabatan Perkhidmatan Awam (JPA) :


Jabatan Perkhidmatan Awam Malaysia (JPA) merupakan sebuah jabatan dibawah kuasa kerajaan Malaysia yang bertanggungjawab untuk merancang, membangun, dan menguruskan sumber manusia bagi segala jenis perkhidmatan awam. 




Dengan kata lain, jabatan ini adalah Bahagian Sumber Manusia dalam sesebuah syarikat swasta. Sejak 1 Oktober 1998, JPA telah melaksanakan MS ISO 9000 dan telah diiktirafkan dengan sistem kualiti tersebut pada 21 Ogos 1999.



Maklumat Kekosongan Jawatan di Jabatan Perkhidmatan Awam (JPA)

Permohonan adalah dipelawa untuk warganegara Malaysia yang berumur tidak kurang daripada 18 tahun tertakluk keada pada tarikh tutup iklan jawatan serta berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong terkini di Jabatan Perkhidmatan Awam (JPA).


Gaji : RM1,352 - RM4,002

Tarikh Tutup : 11 Mei 2017

Cara Untuk Memohon : (Permohonan Di Bawah)

Borang Permohonan : Permohonan Jawatan di JPA


Sila share di facebook , twitter dan whatsapp supaya semua orang akan mendapat manfaatnya. Terima kasih dan selamat mencuba.

0 comment... add one now