[Terkini] Jawatan Kosong UNICEF Malaysia

[Terkini] Jawatan Kosong UNICEF Malaysia ok? Permohonan kekosongan Jawatan Kosong UNICEF Malaysia telah dibuka kepada seluruh warganegara Malaysia yang berminat.

===

Lihat Juga : Permohonan Terbuka Jabatan Bomba dan Penyelamat Ambilan 2017/18
Lihat Juga : 533 Jawatan Technician Seluruh Negara

===

Maklumat Kekosongan Jawatan UNICEF Malaysia

Jawatan kosong yang disenaraikan di atas ini, adalah semasa iklan jawatan kosong UNICEF Malaysia ini dipublish. Walaubagaimanapun, penyenaraian akan dikemaskini dari masa ke semasa pada halaman rasmi Maukerja (Sistem Pengurusan Pengambilan Atas Talian).

Permohonan adalah dipelawa untuk warganegara Malaysia yang berumur tidak kurang daripada 18 tahun tertakluk keada pada tarikh tutup iklan jawatan serta berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong terkini di UNICEF Malaysia.




Langkah-Langkah Permohonan Jawatan :

1. Calon yang berminat, hendaklah menghantar maklumat permohonan secara terperinci merangkumi resume anda serta pengalaman bekerja yang lepas sekiranya diminta.

2. Syarat-syarat untuk permohonan jawatan kosong ini haruslah dirujuk di laman web rasmi (sila rujuk link di bawah untuk memohon)


3. Pilih jawatan serta lokasi yang bersesuainya dengan kelulusan anda di senarai kekosongan jawatan

4. Anda hendaklah menghantar resume yang lengkap pada alamat dibawah.

=====



=====

Gaji : RM2,100 - RM2,500

Lokasi : Seluruh Negara

Tarikh Tutup : 31 Mei 2017

Cara Untuk Memohon : (Permohonan Di Bawah)


Borang Permohonan : Permohonan Jawatan di UNICEF

Sila share dekat facebook , twitter dan whatsapp supaya semua orang akan mendapat lebih manfaatnya. Terima kasih dan semoga berjaya ya.


=====

Mengenai UNICEF :

Tabung Kanak-kanak PBB (United Nations Children's Fund) atau singkatannya UNICEF merupakan badan Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu yang memberikan bantuan kemanusiaan serta perkembangan kepada kanak-kanak di seluruh dunia. Ibu pejabat UNICEF terletak di New York.




UNICEF bergantung kepada sumbangan kewangan daripada mana-mana kerajaan dan juga penderma peribadi. Program-programnya menekankan aspek perkhidmatan bagi menjaga kesihatan serta kebajikan kanak-kanak di peringkat masyarakat. UNICEF dianugerahkan Hadiah Nobel pada tahun 1965.


=====

Lihat Juga : 508 Jawatan Pemandu/Penunggang Penghantaran Seluruh Negara

0 comment... add one now