[Terkini] Jawatan Kosong Maybank Seluruh Negara - Jun 2017

[Terkini] Jawatan Kosong Maybank ok? Permohonan kekosongan Jawatan Kosong di Maybank telah dibuka kepada seluruh warganegara Malaysia yang berminat.

=============

Lihat Juga : Jawatan Kosong PETRONAS Seluruh Negara
Lihat Juga : Jawatan Kosong Global Talent Resources
Lihat Juga : Jawatan Kosong di Arus Jaya Oil & Gas!


=============

Maklumat Kekosongan Jawatan di Maybank Bhd



=============



Gaji : Gaji RM2,230 - RM12,819

Lokasi : Seluruh Negara

Tarikh Tutup : Terbuka Sepanjang Tahun


Untuk Memohon, Rujuk Pautan Permohonan di Bawah :


Borang Permohonan : Permohonan Maybank

=============

Langkah-Langkah Permohonan Jawatan :

1. Kepada calon yang berminat, anda hendaklah menghantar maklumat permohonan secara terperinci merangkumi resume anda serta pengalaman bekerja yang lepas sekiranya diminta.

2. Syarat-syarat bagi permohonan jawatan kosong ini hendaklah dirujuk di laman web rasmi Maukerja (sila rujuk link di bawah untuk memohon)

3. Anda perlu pilih jawatan serta lokasi yang bersesuainya dengan kelulusan anda di senarai kekosongan jawatan

4. Anda juga hendaklah menghantar resume yang lengkap pada alamat dibawah.

=============



=============


Jawatan kosong yang disenaraikan di atas ini, adalah semasa iklan jawatan kosong di Maybank ini dipublish. Walaubagaimanapun, penyenaraian akan dikemaskini dari masa ke semasa pada halaman rasmi Jobstreet (Sistem Pengurusan Pengambilan Atas Talian).

Permohonan adalah dipelawa untuk warganegara Malaysia yang berumur tidak kurang daripada 18 tahun tertakluk keada pada tarikh tutup iklan jawatan serta berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong terkini di di Maybank.

=============


Mengenai Maybank :

Maybank telah dibentuk/ditubuhkan pada 31 Mei tahun 1960 dan mula beroperasi pada 12 September tahun 1960. Pada 17 Februari tahun 1962, Maybank telah disenaraikan didalam Bursa Saham Kuala Lumpur (BSKL) (kini lebih dikenali sebagai Bursa Malaysia (BURMAS)). Maybank merupakan syarikat kumpulan perkhidmatan kewangan yang terbesar di Malaysia.

Malayan Banking Berhad (Maybank) adalah rangkaian bank serta kumpulan kewangan terbesar di Malaysia, dengan operasi perbankan penting di negara jiran seperti Singapura, Indonesia serta Filipina. Bank ini juga turut mempunyai kepentingan besar dalam sistem perbankan Islam melalui syarikat bawahannya iaitu Maybank Islamic Bank serta insurans melalui anak syarikatnya iaitu Etiqa.




Maybank adalah bank yang terbesar di Malaysia dengan lebih daripada 374 cawangan tempatan dan 90 cawangan di luar negara serta pejabat. Maybank turut tersenarai dalam Bursa Saham Malaysia yang kedua terbesar, Bursa Malaysia, dengan modal pasarannya melebihi RM30 bilion pada pertengahan April 2009.


Lihat Juga : 508 Jawatan Pemandu/Penunggang Penghantaran Seluruh Negara

0 comment... add one now