[Terkini] Jawatan Kosong Pertubuhan Peladang Kebangsaan (NAFAS)

[Terkini] Jawatan Kosong Pertubuhan Peladang Kebangsaan (NAFAS) ok? Permohonan kekosongan Jawatan Kosong di Pertubuhan Peladang Kebangsaan telah dibuka kepada seluruh warganegara Malaysia yang berminat.

=============


Lihat Juga : Kerja Sambilan Pemandu UBER, Gaji RM2,000 Seminggu!

=============

Maklumat Kekosongan Jawatan di Pertubuhan Peladang Kebangsaan



=============


Gaji : RM1,500 - RM7,244

Lokasi : Seluruh Negara

Tarikh Tutup : 14 Jun 2017


Untuk Memohon, Rujuk Pautan Permohonan di Bawah :

Borang Permohonan : Permohonan di Pertubuhan Peladang Kebangsaan (NAFAS)

=============

Langkah-Langkah Permohonan Jawatan :

1. Kepada calon yang berminat, anda hendaklah menghantar maklumat permohonan secara terperinci merangkumi resume anda serta pengalaman bekerja yang lepas sekiranya diminta.

2. Syarat-syarat bagi permohonan jawatan kosong ini hendaklah dirujuk di laman web rasmi Maukerja (sila rujuk link di bawah untuk memohon)

3. Anda perlu pilih jawatan serta lokasi yang bersesuainya dengan kelulusan anda di senarai kekosongan jawatan

4. Anda juga hendaklah menghantar resume yang lengkap pada alamat dibawah.

=============



=============


Jawatan kosong yang disenaraikan di atas ini, adalah semasa iklan jawatan kosong di Pertubuhan Peladang Kebangsaan ini dipublish. Walaubagaimanapun, penyenaraian akan dikemaskini dari masa ke semasa pada halaman rasmi Maukerja (Sistem Pengurusan Pengambilan Atas Talian).

Permohonan adalah dipelawa untuk warganegara Malaysia yang berumur tidak kurang daripada 18 tahun tertakluk keada pada tarikh tutup iklan jawatan serta berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong terkini di di Pertubuhan Peladang Kebangsaan.

=============


Mengenai Pertubuhan Peladang Kebangsaan :

Penubuhan Pertubuhan Peladang Kebangsaan (NAFAS) telah dirasmikan pada 31 Mac tahun 1972 oleh Perdana Menteri Malaysia Ke-2, yakni Allahyarham Tun Abdul Razak bin Hussein Al Haj. Semasa awal penubuhannya, NAFAS yang lebih dikenali sebagai Persatuan Peladang Kebangsaan, telahpun didaftarkan di bawah Akta Persatuan Peladang tahun 1967 dan bertindak sebagai badan induk dalam persatuan-persatuan peladang di seluruh negara. Bahkan, penubuhan Persatuan Peladang pada ketika itu juga diilhamkan oleh Allahyarham Tun Abdul Razak sendiri hasil daripada lawatan kerja beliau ke Taiwan.




Seiring dengan peredaran masa kini dan bagi membolehkan pergerakan-pergerakan peladang bergerak maju, persatuan-persatuan peladang serta syarikat-syarikat kerjasama asas tani di seluruh Malaysia telah digabungkan menjadi Pertubuhan Peladang Kawasan serta berdaftar di bawah Akta Pertubuhan Peladang tahun 1973. Kemudian, seiring bersama perubahan di peringkat kawasan serta negeri, Persatuan Peladang Kebangsaan juga telah pun didaftarkan semula sebagai ‘Pertubuhan Peladang Kebangsaan’ pada tahun 1984.

Lihat Juga : 508 Jawatan Pemandu/Penunggang Penghantaran Seluruh Negara

0 comment... add one now