Jawatan Kosong TNB

Jawatan Kosong TNB (Tenaga Nasional Berhad) ok? Permohonan jawatan kosong di Tenaga Nasional Berhad (TNB) telah dibuka kepada warganegara Malaysia bagi sesi ambilan bulan December dan Januari.



Tenaga Nasional Berhad (TNB) mengalu-alukan calon lelaki dan wanita yang berdedikasi serta berkomitmen tinggi untuk menjadi sebahagian daripada keluarga TNB. Pastikan calon-calon yang ingin memohon membaca dengan teliti setiap syarat yang diberikan sebelum memohon jawatan kosong kerajaan ini.

Jawatan Kosong Yang Ditawarkan:

1. Operation & Maintenance Manager

2. Site Engineer (Civil)

3. Chargeman

4. Secretary / Personal Assistant To The Managing Director


Tarikh tutup permohonan :
30 Ogos 2017

Lokasi : Selangor, Kedah, Kuala Lumpur

Sektor : Swasta

Gaji : RM3,500 - RM13,898


Cara Untuk Memohon: (Klik Borang Di Bawah)


Setiap permohonan yang dihantar adalah SULIT. Pastikan setiap maklumat peribadi yang diberikan adalah betul dan tepat. TNB akan memanggil calon yang layak & disenaraikan pendek sahaja. Jika anda tidak menerima sebarang maklumbalas 3 BULAN selepas permohonan jawatan kosong terkini ini, bermakna status permohonan anda TIDAK BERJAYA.

Permohonan jawatan kosong di jabatan Tenaga Nasional Berhad (TNB) hanya secara online melalui laman web rasmi Jobstreet.

Download borang disini

1. Kepada pemohon baharu , anda perlu daftar terlebih dahulu dilaman web Jobstreet.
2. Kepada pemohon lama , anda tidak perlu daftar buat kalai kedua.Anda hanya perlu tekan link yang diberikan diatas dan mohonlah secara online.
3. Setiap bukti yang diberikan mestilah betul dan terperinci. Jika terdapat kesalahan , permohonan anda akan ditolak serta merta.

Semoga berjaya dalam permohonan anda. Kongsi di Facebook, Whatsapp dan Telegram Anda jika ada kenalan atau rakan-rakan anda yang turut sama berminat untuk memohon Jawatan Kosong ini.

0 comment... add one now