Jawatan Kosong RHB Bank Berhad 2017

Jawatan Kosong RHB Bank Berhad 2017 ok? Permohonan kekosongan jawatan di RHB Bank Berhad 2017 2017 telah dibuka kepada seluruh warganegara Malaysia sepanjang tahun 2017.

Mengenai RHB Bank Berhad :


RHB Bank Berhad (singkatan kepada Rashid Hussein Bank) adalah sebuah bank yang berpusat di Kuala Lumpur, Malaysia. Ia mengkhususkan dalam sektor perbankan perdagangan, korporat, pelaburan bahkan perkhidmatan perbankan antarabangsa. Bank ini dibentuk setelah satu percantuman antara Kwong Yik Bank dan DCB Bank (Development and Commercial Bank, atau dikenali juga sebagai D&C Bank) pada 1 Julai tahun 1997, dan kemudiannya Sime Bank serta Bank Utama. 




Pada 9 Mac tahun 2007, Kumpulan Wang Simpanan Pekerja (KWSP) telah memperoleh kawalan terhadap bank tersebut, setalah memenangi bidaan terhadap EON Capital dan satu konsortium dipimpin oleh Kuwait Finance House. RHB Bank merupakan sebahagian daripada sebuah konglomerat kewangan, yakni RHB Capital Berhad.



Maklumat Kekosongan Jawatan di RHB Bank Berhad 2017

Cara Untuk Memohon : (Download Borang Permohonan Di Bawah)

Klik Sini Untuk Memohon

Nota Penting :

  • Setiap permohonan yang dihantar merupakan SULIT dan PERSENDIRIAN.
  • Pastikan setiap maklumat dan data peribadi yang dihantar adalah betul dan tepat. 
  • Bank Rakyat hanya memanggil calon yang telah layak & disenaraikan pendek sahaja. 
  • Sekiranya anda tidak menerima sebarang maklumbalas dalam tempoh 3 BULAN selepas permohonan jawatan ini, bermakna status permohonan anda TIDAK BERJAYA.
Sila share di facebook , twitter dan whatsapp supaya semua orang akan mendapat manfaatnya. Terima kasih dan selamat mencuba.

0 comment... add one now