Terkini! Jawatan Kosong PERODUA Malaysia 2017

Terkini! Jawatan Kosong PERODUA Malaysia 2017

Mengenai PERODUA Malaysia :

Perusahaan Otomobil Kedua Sdn Bhd ataupun lebih terkenal dengan nama PERODUA Malaysia (dimodelkan sebagai PERODUA) adalah syarikat pengeluar automotif Negara Malaysia yang ke-2 selepas PROTON. Ditubuhkan pada tahun 1993, kilangnya berpusat di tapak seluas 80 hkt di Sungai Choh, Serendah, Selangor. Kenderaan pertama PERODUA, Perodua Kancil telah dilancarkan pada Ogos tahun 1994. ‘M2’ merujuk kepada salah satu nama kod yang digunakan dimanamana projek bagi mewujudkan Perodua yang masih dirahsiakan.


Fakta Menarik :

Perodua telah menjual lebih 189k kenderaan pada tahun 2012, yakni merupakan rekod jualan paling tinggi. Bahagian pasaran PERODUA dianggarkan di Malaysia adalah 30.2 peratus. Ia merancang untuk membina kilang kereta kedua dari $ 770,000,000 pelaburan yang dirancang pada tahun-tahun mendatang.

Antara Jawatan Kosong Yang Ditawarkan :

1. Eksekutif
2. Pelatih Pengurusan

Gaji : RM1,500++

Tarikh Tutup Permohonan : 5 Mei 2017

Untuk Memohon, >> Klik Link <<

Segala permohonan wajib dibuat melalui sistem Online Jobstreet melalui pautan yang disediakan di atas. Untuk permohonan kali pertama, anda perlu mendaftar terlebih dahulu sebelum melakukan sebarang pengisian maklumat yang diperlukan oleh sistem.

Pemohon diingatkan agar sentiasa mengemaskini maklumat-maklumat mutakhir yang diperlukan dalam sistem permohonan. Calon yang disenarai pendek saaja akan dipanggil untuk sesi temuduga. Semoga berjaya!


Lihat Iklan Jawatan Lain, >> Klik Link <<

0 comment... add one now