Jawatan Kosong Tabung Haji Travel & Services 2017

Jawatan Kosong Tabung Haji Travel & Services 2017

Mengenai Tabung Haji :

Tabung Haji adalah singkatan kepada “Lembaga Tabung Haji” atau LTH. Sebelum ini, LTH dikenali dengan nama “Lembaga Urusan dan Tabung Haji” / (LUTH) di Malaysia yang memainkan peranan penting untuk mengurus perjalanan jemaah haji dari Malaysia menuju ke Makkah setiap tahun. 


Bangunan utama Tabung Haji terletak di Jalan Tun Abdul RazakKL, Malaysia. Tabung Haji adalah institusi kewangan yang telah terbukti berkesan mengurustadbir perbelanjaan pergi serta balik dari Makkah. Masyarakat tidak perlu berasa bimbang dengan sistem bank konvensional yang dianggap riba bahkan tak perlu lagi menggadai tanah sawah untuk pergi ke Makkah.

Antara Kekosongan Jawatan yang Ditawarkan :

1. Executive, IT (Programmer)
2. Executive, Social Media & Graphic Design

Tarikh Tutup : 5 Mei 2017

Untuk Memohon, >> Klik Link <<

Segala permohonan wajib dibuat melalui sistem Online Jobstreet melalui pautan yang disediakan di atas. Untuk permohonan kali pertama, anda perlu mendaftar terlebih dahulu sebelum melakukan sebarang pengisian maklumat yang diperlukan oleh sistem.

Pemohon diingatkan agar sentiasa mengemaskini maklumat-maklumat mutakhir yang diperlukan dalam sistem permohonan. Calon yang disenarai pendek saaja akan dipanggil untuk sesi temuduga. Semoga berjaya!


Lihat Iklan Jawatan Lain, >> Klik Link <<

0 comment... add one now