Terkini! Jawatan Kosong Kementerian Kesihatan Malaysia 2017

Terkini! Jawatan Kosong Kementerian Kesihatan Malaysia 2017 | Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) adalah salah satu daripada kementerian yang diwujudkan di bawah kerajaan negara Malaysia, dan diketuai oleh penyandang jawatan Menteri Kesihatan Malaysia iaitu Dato' Sri S. Subramaniam. Beliau dilantik sebagai Menteri Kesihatan Malaysia, menggantikan Datuk Seri Liow Tiong Lai pada 16 Mei 2013 hingga kini.


Malaysia bakal menjadi sebuah negara yang terdiri daripada pelbagai individu, keluarga dan masyarakat yang sihat walafiat menerusi sistem kesihatan yang cekap dan berintegriti, cermat, mampu disediakan dan diperolehi. berteknologi, serasi pelanggan serta bersesuaian dengan alam persekitaran. Sistem ini turut mengutamakan kualiti, inovasi, promosi gaya hidup sihat, hormat kepada insan serta menggalakkan tangjungjawab individu serta penyertaan masyarakat dalam meningkatkan mutu kehidupan.

ANTARA JAWATAN YANG DITAWARKAN :

1. Pembantu Perawatan Kesihatan Gred U11
2. Pemandu Kenderaan Gred H11
3. Pekerja Awam Gred H11
4. Pembantu Operasi Gred N11
5. Pegawai Perubatan Gred UD41
6. Pegawai Pergigian Gred U41
7. Pegawai Farmasi Gred U41

Untuk Memohon, >> Klik Link <<

Jawatan kosong yang disenaraikan di atas ini, adalah semasa iklan jawatan kosong Kementerian Kesihatan Malaysia KKM ini dipublish. Walaubagaimanapun, penyenaraian akan dikemaskini dari masa ke semasa pada halaman SPAT KKM (Sistem Pengurusan Pengambilan Atas Talian KKM).


Lihat Jawatan Kosong Lain, >> Klik Link <<

0 comment... add one now